Асоціація традиційних продуктів та національних кухонь України
38 063 777 02 50
написати нам
Головна / Новини / Актуальне / Корицинський сир як бренд

Корицинський сир як бренд

Корицинський сир як бренд

29-06-2015

Село Горщизна в гміні Корицин налічує всього-навсього сім домогосподарств

Село Горщизна в гміні Корицин, що знаходиться на території Підляського воєводства у Польщі, налічує всього-навсього сім домогосподарств, проте всі вони займаються однією й тією ж справою -  виготовленням сирів.

Місцева влада і безпосередньо війт гміни Корицин Мирослав Лєх, сприяють повною мірою розповсюдженню продукції та її популяризації не тільки у всій Польщі, а й далеко за її межами, адже марку зареєстровано як бренд у Брюсселі.

Таким чином, із налагодженням процесу виробництва та базуючись на нормативно-правовій базі Польщі із врахуванням норм і законів Європейського Союзу в цій галузі, населення сільської місцевості знайшло престижну нішу, що приносить користь з однієї сторони підприємцям, а з іншої підносить економічний розвиток громади.

Істотно, що зайнятість населення у сільській місцевості в даній громаді виглядає перспективно, що для українських сіл повинно теж стати гарним поштовхом для розвитку. Наприклад, молода пара, котра демонструвала своє господарство, пов’язане із процесом виробництва сиру, зізналася, що свого часу, коли війт запропонував їм теж долучитися до цієї справи, то ця пропозиція навіть урятувала їх від еміграції до Англії. Купивши у тому ж таки селі ділянку землі, молода сім’я успішно вже дев’ять років займається бізнесом, а село не втратило шанс вберегти молоде покоління від пошуку роботи закордоном.