Асоціація традиційних продуктів та національних кухонь України
38 063 777 02 50
написати нам
Головна / Пoдiї / Навчання / У Житомирі говорили про розвиток традиційних продуктів в Україні

У Житомирі говорили про розвиток традиційних продуктів в Україні

У Житомирі говорили про розвиток традиційних продуктів в Україні

24-09-2015

Тема семінару «Можливості виробників для розвитку спроможності виробництва, промоції та реалізації традиційних продуктів у Вінницькій та Житомирській областях» стосувалася представлення діяльності Асоціації, шляхи залучення малого та середнього бізнесу для вирішення самозайнятості на селі, а також європейського досвіду у цій галузі.

23 вересня 2015 р. у Житомирській обласній державній адміністрації відбувся семінар, проведений Асоціацією традиційних продуктів та національних кухонь України. Тема семінару «Можливості виробників для розвитку спроможності виробництва, промоції та реалізації традиційних продуктів у Вінницькій та Житомирській областях» стосувалася представлення діяльності Асоціації, шляхи  залучення малого та середнього бізнесу для вирішення самозайнятості на селі, а також європейського досвіду у цій галузі. Обговорили також перспективи розвитку села в рамках реформи децентралізації, виклики та можливі шляхи їх вирішення.

Учасниками семінару стали перший заступник голови облдержадміністрації Геннадій Дмитренко, Т.в.о. начальника управління агропромислового розвитку  Леонід Бабич, члени робочої групи, скликаної для спільного виконання завдань в рамках проекту «Розвиток механізмів підтримки виробників традиційних продуктів задля забезпечення зайнятості та самозайнятості на селі» та ін.

Проект спрямований на представників громад, що мають тривалу традицію вироблення сільськогосподарської продукції з правом набуття статусу традиційних продуктів. Такі продукти в Європейському союзі позначаються спеціальними знаками, які забезпечують правовий захист продукту.

Гастрономічні шляхи разом із агротуризмом викликають дедалі більше зацікавлення не тільки у європейців, але й в українців. Розвиток туристичного продукту із залученням елементів самобутності регіональних продуктів та кухонь на тих чи інших територіях має додану вартість, і як наслідок сприяє популяризації як традиційних надбань у вигляді цікавих продуктів, напоїв, готових страв тощо, так і самої місцевості.

На підставі досвіду Польщі в галузі розвитку традиційних та регіональних продуктів, їхньої сертифікації та просування, можна стверджувати, що зайнятість цим видом діяльності, може також сприяти зменшенню міграції населення з сільських місцевостей у міста та містечка з метою пошуку роботи. Особливо це стосується позитивної практики по відношенню до молоді, котра займається агротуризмом та традиційними продуктами разом, трактуючи свою діяльність як сімейну справу.

Проведений семінар слугує платформою для подальшої діяльності фахівців робочої групи у Житомирській ОДА, що разом із робочою групою Вінницької ОДА, спільно формуватимуть та розвиватимуть традиційні та регіональні продукти як одну із моделей розвитку громад.

Фото із сайту Житомирської ОДА.